یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

افزایش 48 درصدی درآمد خدمات هوایی پیام

فرودگاه پيام - پست

یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵:۰۰


رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت خدمات هوایی پیام در جلسه شورای اداری مدیران از افزایش 48 درصدی در آمد این شرکت در سال 94 نسبت به سال 93 خبر داد.

وایمکس نیوز - مختاری در این جلسه با اشاره به فرآیند تدوین برنامه سال 95 افزود: رعایت انقباض و انضباط  با تعیین هدف مالی و تخصیص منابع جدید در چارچوب هدف های تعیین شده به ویژه در منابع درآمدی منطقه ویژه اقتصادی، یک ضرورت و اولویت برای سال 95  است.
وی در ادامه به مبانی توسعه و فعالیت های پایدار برای خارج کردن شرکت از زیان انباشته سالهای قبل از 92  پرداخت و از ضرورت برنامه میان مدت، خبر داد و اظهار داشت: با برنامه های میان مدت، می توان هدف گذاری برای توسعه و درآمد پایدار داشت و از این درآمدها مستقل از نوسانات، برای بهبود اقتصادی و کارایی مجموعه بهره برد.
مختاری در پایان به برنامه های حوزه درآمدزایی شرکت در سه محور منطقه ویژه اقتصادی، هوانوردی، غیر عملیاتی اشاره کرد و افزود: در سال 95 در همه حوزه ها پیش بینی درآمد دو برابری نسبت به سال 94 دیده شده است که با بهبود و افزایش اقدامات و فعالیت ها واحدهای سازمانی و ارائه طرح های درآمدزا و کنترل هزینه ها و رعایت آن تا سقف تعیین شده امکان پذیر است.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو